9812053

نصب ۳۰ هزار دستگاه کنتور هوشمند فهام در اصفهان

نصب ۳۰ هزار دستگاه کنتور هوشمند فهام در اصفهان

با حذف قبوض کاغذی بایگانی الکترونیک را ایجاد کردیم که برای هر پرونده به صورت متوسط از مصرف ۶ برگ کاغذ جلوگیری شده است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: امکان مراجعه حضوری مردم به امورها و بخش ها در ۳۵ نقطه کاری در محدوده جغرافیایی استان اصفهان وجود دارد اما مهمترین درگاه خدمات غیرحضوری مرکز «سمیع» است.

جعفر بحرینی با تاکید بر پرداخت غیرحضوری قبوض برق اظهار داشت:: روزانه حدود پنج هزار و ۷۰۰ تماس تلفنی با مرکز «سمیع» داریم که به طور متوسط هزار و ۴۰۰ تماس توسط کارشناسان پاسخ داده می شود و در صورت لزوم ثبت درخواست می کنند و حدود چهار هزار و ۳۰۰ تماس به IVR متصل می شود که هم استانی ها می توانند به صورت شبانه روز خدمت دریافت کنند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان اصفهان با اشاره به حذف کاغذ ابراز داشت: با حذف قبوض کاغذی بایگانی الکترونیک را ایجاد کردیم که برای هر پرونده به صورت متوسط از مصرف ۶ برگ کاغذ جلوگیری شده است و همین باعث صرفه جویی یک میلیون و ۸۰۰ هزار برگ کاغذ A4  شده است.

وی به طرح قبض سبز اشاره ای کرد و توضیح داد: قبل از اجرای طرح حذف قبوض کاغذی شرکت توزیع برق استان نسبت به صدور و چاپ بیش از ۹ میلیون قبض کاغذی در سال اقدام می کرد که هزینه بیش از یازده میلیارد ریال به شرکت توزیع تحمیل می شد که با حذف قبوض کاغذی برق مصرفی به صورت پیامک ارسال می شود.

بحرینی به طرح کنتورهای فهام در راستای اقتصاد مقاومتی اشاره ای داشت و گفت: شرکت توزیع برق استان اصفهان اقدام به نصب تعداد سی هزار دستگاه کنتور هوشمند فهام در دو سال گذشته با اولویت مشترکین مصارف سنگین صنعتی و کشاورزی کرده است تا در جهت تامین زیرساخت های سخت افزاری برای ایجاد شبکه هوشمند توزیع برق اقدام شود.

 

منبع: خبرگزاری مهر

 

 

مطالب اخیر