9711291

تلفات برق استان تهران ۱۴.۶۴ درصد بوده است

تلفات برق استان تهران ۱۴.۶۴ درصد بوده است

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان تهران گفت: میزان تلفات انرژی طی ۱۰ ماهه سال جاری ۱۴.۶۴ درصد بوده است.

تیموری با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای کاهش تلفات انرژی تحویلی به مشترکین گفت: میزان تلفات برق نسبت به مدت مشابه در سال گذشته یک و نیم درصد بهبود یافته ولی نسبت به شاخص هدفگذاری شده مطلوب نیست و باید با تلاش و برنامه ریزی دقیق این درصد در ۵ سال آینده به کمتر از ۱۰ درصد برسد.

وی با اشاره به موفقیت‌های شرکت توزیع نیروی برق استان تهران به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح در بخش توزیع برق کشور تصریح کرد: به منظور تحقق برنامه‌های ابلاغی مقام عالی وزارت برای عبور از پیک بار سال ۹۸ مأموریت‌های ویژه‌ای از سوی شرکت توانیر به شرکت ما ابلاغ شده است و بنده از هر فرصتی برای یادآوری و پیگیری اجرای این برنامه‌ها استفاده می‌کنم. این برنامه‌ها در چهار بخش: ۱- طرح‌های ویژه ملی؛ ۲- برنامه‌های کاهش پیک بار؛ ۳- طرح‌های بهینه سازی، راهبری و نگهداری شبکه ۴ – ارتقای بهره وری اقتصادی تعریف شده اند و به یاری خداوند متعال در شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در حال اجرا و پیگیری هستند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران میزان مطالبات شرکت از مشترکین را ۳۴۶ میلیارد تومان اعلام کرد و خواستار اقدام مؤثر از سوی مسئولین شرکت برای افزایش درصد وصول مطالبات شد تا خللی در ارائه خدمات مطلوب به مشترکین به وجود نیاید و شرکت بتواند تعهدات و اهداف تبیین شده را محقق و همچنین تامین هزینه‌های جاری خود اقدام نماید.

توسعه ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین با استفاده از اپلیکیشن تهیه شده، تشویق سرمایه گذاران جهت احداث نیروگاه‌های مقیاس کوچک خورشیدی و مولد‌های مقیاس کوچک گازی، تلاش در جهت خلق منابع مالی و ارتقای سلامت اداری از دیگر موضوعاتی بود که مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران خواستار تداوم پیگیری و اجرای آن‌ها در شرکت شد.

 

 

منبع: پایگاه اطلاع­ رسانی برق نیوز

مطالب اخیر