9903012

تبدیل ۵۰۰ ‬‬‬‬‬‬‬‬‬کیلومتر از سیم‌های مسی شرکت توزیع برق زنجان به کابل خودنگهدار

تبدیل ۵۰۰ کیلومتر از سیم‌های مسی شرکت توزیع برق زنجان به کابل خودنگهدار

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: امسال ۵۰۰ کیلومتر از سیم‌های مسی شبکه توزیع این استان به منظور جلوگیری از سرقت آنها به کابل خودنگهدار تبدیل می‌شود.

علیرضا علیزاده افزود: این میزان از سیم‌های مسی برق به منظور جلوگیری از سرقت و خدمات رسانی مطلوب به مشترکان به کابل خودنگهدار تبدیل خواهد شد.

 وی تاکید کرد: نقاط آلوده به سرقت در بخش تجهیزات و انرژی در اطراف شبکه توزیع نیروی برق مناطق شهری و روستایی استان زنجان شناسایی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: سرقت تجهیزات برق علاوه بر خسارت‌های مالی در استمرار خدمات رسانی در آن مقطع خاص از شبکه موجب اختلال می شود و مشترکان را در تامین برق با مشکل مواجه می کند.

به گفته علیزاده، کابل های خودنگهدار روکش دار و درهم تنیده آلومینیومی بوده که سرقت در این شبکه را ناممکن کرده است.

وی به عملکرد سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: با تلاش نیروهای شرکت برق استان از بحران خسارات سیل، برف و کولاک شدید و پیک بار تابستان به سلامت عبور کردیم و تا چراغ خانه ای خاموش نشود و جریان برق مطمئن و پایدار را برای واحدهای صنعتی، تولیدی، کشاورزی و فضاهای عمومی و اداری توزیع کردیم.

به گفته مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، رویکرد جدید پویش هر هفته الف_ ب _ ایران امسال اصلاح در شیوه های استفاده از منابع و تبدیل آن به فرهنگ و اصلاح ساختارها و نیز تکمیل پروژه های نیمه تمام و بهره برداری از پروژه های قابل افتتاح است.

 علیزاده به وضعیت شاخص های عملکرد حوزه های مختلف توزیع نیروی برق استان زنجان در مقایسه با میانگین کشوری اشاره کرد و افزود: ۸۸ صدم دقیقه در روز میزان خاموشی برق به ازای هر مشترک در سال گذشته بودکه با راه اندازی فناوری تعمیر و سرویس خطوط و پست ها به صورت خط گرم در وضعیت بسیار خوبی از میانگین کشوری قرار گرفتیم.

وی ادامه داد: در زمینه کاهش تلفات انرژی برق با اجرای طرح های جهادی کاهش تلفات این انرژی  به ۷.۴ دهم درصد رسیدیم که ازمتوسط کشوری ۱۰ درصد فاصله دارد که این مهم قابل توجه است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: سالجاری ضمن تکمیل بسترهای بهره مندی از خدمات غیر حضوری و اتوماسیون شبکه های توزیع برق ، نصب و راه اندازی ۱۰ هزار کنتور هوشمند برق و ۵۰۰ کیلومتر سیم برق به کابل خودنگهدار محقق می­شود.

 

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

مطالب اخیر