981025

انعقاد قرارداد یک میلیون یورویی مجتمع صنعتی اسفراین با گروه مپنا

انعقاد قرارداد یک میلیون یورویی مجتمع صنعتی اسفراین با گروه مپنا 

مدیرعامل مجتمع صنعتی فولاد اسفراین از افزایش همکاری این مجتمع صنعتی با شرکت مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران خبر داد و گفت: به همین منظور قرارداد همکاری با این شرکت به ارزش یک میلیون یورو منعقد شد.

کیومرث میرزایی اظهار داشت: این قرارداد در حوزه تامین قطعات مورد نیاز گروه مپنا در حوزه ساخت نیروگاه های تولید برق با هدف استمرار و تامین مطمئن برق  و قطع وابستگی به خارج از کشور در این زمینه انجام شده است.

وی با بیان اینکه مجتمع صنعتی فولاد اسفراین پیش از این نیز با شرکت­های زیرمجموعه گروه مپنا قرارداد همکاری داشته، افزود: همکاری­های پیشین در حوزه  تولید رینگ­های ساده بود که اکنون سطح این همکاری­ها ارتقا یافته است.

میرزایی با اشاره به اولویت گروه مپنا مبنی بر بومی سازی قطعات تولیدی و تجهیزات نیروگاه­های برق در کشور گفت: این همکاری­ها به سمت تولیدات با مقیاس­های بالاتر و قطعات سنگین­تر پیش می­رود که در گذشته از خارج وارد می شد.

وی گفت: مدیرعامل بخش تولید گروه مپنا در بازدید اخیر خود از مجتمع صنعتی فولاد اسفراین، نسبت به بالا بودن کیفیت محصولات تولیدی این مجتمع ابراز رضایت کرده بود.

مجتمع صنعتی فولاد اسفراین از شرکت های زیر پوشش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و بزرگترین تولید کننده قطعات و مقاطع فولاد آلیاژی در خاورمیانه است که امکان ساخت ۱۴۰نوع فولاد آلیاژی را دارد.

این مجتمع صنعتی به عنوان بزرگترین تولید کننده قطعات و مقاطع فورج و ریخته گری سنگین و فوق سنگین فولاد آلیاژی در خاورمیانه، با داشتن متخصصان توانمند و فناوری پیشرفته، توانایی رفع نیازهای راهبردی صنایع کشور در بخش های نفت و گاز، نیروگاهی، کشتی سازی و ماشین سازی، ریلی و صنایع معدن و فولاد را دارد.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

 

مطالب اخیر