9906054

سرمایه‌گذاری ۳۱۲ میلیارد تومانی در توسعه زیرساخت‌های صنعت توزیع برق استان سمنان

سرمایه‌گذاری ۳۱۲ میلیارد تومانی در توسعه زیرساخت‌های صنعت توزیع برق استان سمنان

از زمان آغاز به کار دولت یازدهم تاکنون، مبلغ ۳۱۲ میلیارد تومان در حوزه زیرساخت‌های برق‌رسانی و تاسیسات و شبکه‌های توزیع برق استان سمنان سرمایه‌گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با بیان این مطلب گفت: از مرداد سال ۱۳۹۸ تا به حال، عملیات احداث ۲۰۷ هزار متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط هوایی و زمینی، نصب ۲۴۰ دستگاه پست‌های توزیع برق با ظرفیت ۳۷ مگاولت آمپر، برقراری دو هزار و ۸۳ دستگاه سرچراغ روشنایی معابر و نصب انشعاب برق ۱۰۷ انشعاب چاه آب کشاورزی با مبلغ اعتبار ۵۳۰ میلیارد و ۶۳۴ میلیون ریال به انجام رسیده است.

سیدمحمد موسوی‌زاده اظهار داشت: احداث یک هزار و ۳۰۵ کیلومتر خطوط هوایی توزیع برق، ۱۵۶ هزار متر شبکه زمینی، بهره برداری از یک هزار و ۷۳۹ دستگاه پست های توزیع برق با قدرت ۲۳۴ مگاولت آمپر، برقراری ۶۶۳ انشعاب برق چاه آب کشاورزی و نصب ۲۳ هزار و ۹۵۸ دستگاه سرچراغ روشنایی معابر، از جمله اقدامات به عمل آمده از ابتدای مرداد ماه سال ۹۲ تاکنون به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید، ۶۴ هزار و ۷۶۸ اشتراک جدید به مجموع مشترکان برق استان اضافه شده و هم اینک این شرکت به حدود ۴۰۰ هزار مشترک برق خدمات دهی می‌کند.

 

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)

 

 

مطالب اخیر